Cykelkåt

Jag är antagligen helt störd och det måhända men jag blir fanimej alldeles till mig i trasorna när jag kollar på nya, snygga, snabba, lätta racers! Herrjävlar!!! Såna där som man bara kan drömma om eftersom plånboken är waaay to small! Men drömma kan man alltid göra och tur är väl det ;) 
 
Läste under gårdagen om Alriksson Go Green som är det första proffslaget i Sverige för damer. Dessutom är de det första laget i Sverige som har ett utpräglat miljtänk. Detta lag finns i lilla Sexdrega, bara ett par mil härifrån, lite häftigt faktiskt! Välkända Emma Johanssons make Martin Vestby blir ny sportchef för laget, hoppas han kan hjälpa till att sätta laget på världskartan så som han säger! :)
Alriksson Go Green ska nu börja cykla på cyklar från LaPierre se: http://www.alrikssongogreen.se/ Kan meddela att jag DREGLAR nåt grymt över denna cykel! Såååå sjukt snygg! (Vågar inte lägga upp några bilder tyvärr, endast länkarna...)
 
En annan finfin cykel är denna från Wilier, se: 
http://www.wilierbikes.co.uk/2013/product.php/138/2/cento_uno_athena_11sp__3499_00
 
Och denna.... En Merida Scultura Evo 905-E ComD12, se: 
 http://www.bikebasesouthend.co.uk/index.php?SUPPLIER=15&THISPAGE=6&RADIOSORT=3&PICFILE=44&STKNR=44&STRH=4998&ORDN=2397&RNZ=919567
 
Nähäpp! Dax att ta ta en tur på trainern! Igår vart det core- pass på gymmet och kvällen innan intervaller på löpbandet och cross- trainern - det går bra nu :)
Avslutar med ett citat från Emma Johansson som jag tycker är så himla bra: 
"a winner is a loser who was willing to fail and get up, fail and get up, fail and get up, fail and get up and win"
 
 
 

Kommentarer:

1 Sofi:

skriven

Jag hade garanterat snott bilderna och lagt upp dom här!

Kommentera här: