Julmys!

Idag har återigen varit en riktigt bra dag men en massa myyys i julens tecken! Jag älskar julen, trots att den ibland innehåller en del stressmoment. Men jag tänker då att det kommer ju ett liv även efter julen :)
Julgransinköp - första gången vi KÖPER en gran, men vad fasen - ingen gran = ingen jul! Det är helt enkelt ett måste! Efter lite sågande då stammen var för stor för julgransfoten, fick vi den på plats och nu sprider sig doften av gran i vårt hem - spells U-N-D-E-R-B-A-R-T! Två sorters julgodis har jag lyckats koka ihop med - pepparmintsfudge (som för övrigt blivit succé på jobbet) och krispig mandelnougat vilket jag aldrig gjort tidigare. Även denna doft är ju alldeles ljuvlig! Återstår att se imorgon om det blev bra. Jag planerar att slå in bitarna i folie och tejpa med fint mönstrad tejp runt och ge bort lite i julklapp.
Som ni förstår - ingen vidare träning idag, fast vi var faktiskt i badhuset med lilleman och då blev det några längder samt lite stoj och lek i vattnet, men knappt att jag kan kalla det träning, men ialla fall lite fysisk aktivitet ;)
 
För tjock stam för julgransfoten...
 
 
 Slutresultatet... Man kan inte säga annat än att granen är tät så det räcker till i alla fall!
 
 Klappar...
 
 Nyfiken liten kille...:)
 

Kommentera här: