Lite stolt

Gaah! Hinner inte plita ner så bra inlägg som jag skulle vilja, det tar tid att skriva noggranna, bra, roliga, intressanta inlägg! Såg på Hanna Hellqvist´s program om jakten på det perfekta livet. En tjej i programmet lever på att blogga om sitt stillsamma "bullmammaliv" på landet, tänk att kunna LEVA på sitt bloggande! Det vore grymt coolt men tyvärr få förunnat. Det får duga med att knega som arbetsterapeut ;) Fast rik - det blir man då rakt inte.
 
Har tränat 5 dagar i rad nu - riktigt stolt ;) Hehe, det har ju inte varit stenhård träning varje dag men iaf! Varierat promenad, löpning, crosstrainer, core-pass, och trainer. Och så tränade jag och sambon ben igår på gymmet, det är inte så vanligt att jag tränar just ben där, jag tycker man får så mycket benträning ändå av allt man håller på med, men det är säkert bra att köra ren styrka emellanåt också. Smärtan i knät gör sig påminnt mest hela tiden men inte så ont att jag inte kan träna så jag kör på eftersom träningen inte direkt gör det värre heller. Hoppas få en tid på Movement i Halmstad snart så det kan göras en utredning på vad det är som är fel. För snart måste hårdkörningen inför sommarens utmaningar dra igång på allvar och då vill jag vara fit for fight!
Vilodag (läs städdag) idag, är nog bra. Synd att jag aldrig kan lära mig att komma i säng i tid på kvällarna med så att jag får den återhämtning som kroppen säkerligen behöver... 
 
So long!

Kommentera här: