Måndag igen

Så var det måndag igen då. Och skallen var segare än kola när det var dax att gå upp kl. 05. 50 i morses. Okristligt tidigt. Jag har aldrig varit den morgonpigga typen, vilket dock hade varit väldigt praktiskt. Livet är liksom gjort för att vara morgonpigg känns det som. Men jag tänker som bäst kvällar och nätter :S
Helgen som gick var väldigt lyckad, ingen stress men ändå fått gjort en hel del av det jag tänkt. Bland annat julgodis (jag vet - inte så nyttigt men VÄLDIGT smarrigt ;)) som jag i princip aldrig gör annars. Fattar inte vad som hänt - jag har nästan blivit huslig! ;P
Och SNÖN har äntligen kommit! Jag brukar sällan säga så men nu är den såååå välkommen att lysa upp tillvaron! Helgen har dessutom bjudit på sol och kyla - underbart! Det blev inte så mycket tränat i helgen men en långpromenad igår iaf och min käre samo som alltid ska visa mig genvägar som vanligt slutar med senvägar bjöd mig på en runda över stock och sten - bokstavligt talat. Svettigt värre! 
Ikväll var jag hemma sent från jobbet men har jag bestämt att träna då ska det banne mig tränas. Så det blev ett intervall/flex - pass på Friskis - ett riktigt bra pass som innehöll både kondition och rörlighet - rekommenderas :)
 
Imorrn blir det julpyssel och frosseri med härliga jobbarkompisar inklusive övernattning - kul!
 
Har ev. lite grejer på gång på olika håll vad det verkar... kan inte säga mer. Än. 
So long!

Kommentera här: