Sjukgymnastbesök

Så har jag varit hos sjukgymnasten med det lite krångliga knät. Hon gjorde en nogrann undersökning men det enda hon fann var att jag var lite öm över inre ledspringan och att knäskålen var något med "knakande" än den andra... kunde ev vara nån broskskada men rekommenderade en röntgen och tom kanske magnetröntgen då. Om jag hade varit 20 år äldre hade hon ev misstänkt artros - ve oh fasa! DET få det inte vara!!! Sedan kom vi på att jag kanske går i dåliga skor, har ju dessutom inlägg i gympadojjorna så får väl börja med det i vanliga skor oxå, om det är så lätt av hjälpt hade det varit frid och fröjd :) Men tyvärr är det nog inte så enkelt. Ska höra av mig till en klinik i Halmstad som tydligen är experter på ortopedi, det tros gå fortare än att gå genom vårdcentralen. Suck - jag vill träna ordentligt och vara friskförklarad NUUUU!! Känns som detta kan dra ut på tiden... suck. 
 
 

Kommentera här: