trainer- träning

Idag körde jag ett pass på trainern, som för övrigt krånglade som faen så jag knappt kom igång. Men skam den som ger sig! Tänkte att jag skulle köra samma runda som sambon gjorde igår. En runda där vägen bara blev brantare och brantare och brantare... över 17 graders lutning på sina ställen. Sambon var sjuuukt trött och han är ändå bra i backar. Tänkte jag skulle ge knät vad det tål för att testa lite inför fredagens besök hos sjukgymnasten, se om det gck att provocera fram mer smärta... men icke sa n icke, för rundan gick inte att få fram pga misslyckad koppling med nätet. Så det fick bli en annan runda istället, den bestod av en del backar också. Jag hade strategin idag att inte komma sist (vi var 4 st som var med) och att köra så hårt jag orkade hela vägen. Vet inte om det är en bra strategi egentligen...? Bättre med intervall kanske om man vill öka kondisen. Får bli nästa gång. Iaf gick det ganska bra, jag blev INTE sist (kom trea med 116 meters marginal - alltså LÅNGT före hehe ;)) bra att ha några som sporrar! Fan vad jobbigt det är att träna med trainer! Hoppas det är lika effektivt som de floder jag svettas..! 
Efter detta intogs en näringsrik måltid... Haha, trodde ni! Nädå, det blev choklad och julmust till bonde söker fru - inte så bra kanske men väldigt gott och väldigt värt det just nu. Ok, lite yoghurt med nötter fick ja pilla i mig oxå, nästan lika gott....hmmm...
 
Pepp, pepp! :) 
 

Kommentera här: