Träningshelg!

Helgen har varit riktigt bra! Började med After work på Bishop i fredags, god mat och goa jobbarkompisar, blev några glas vin och ett par shottar och prat med personer jag vanligtvis inte pratar så mycket med då vi inte jobbar tillsammans vanligtvis. Kul!! Efter det blev det en sväng till Johanna, Tina och Anna :) Sent blev det men jag lyckades ändå skrapa ihop nära nog 8 mil på asfalten dagen efter - Längsta passet hittills i år. Körde lågintensivt vilket inte var helt lätt då benen var pigga! Men snittet blev 2 pulsslag under det jag får ligga på ;) Söndag morgon började så åter igen med ett cykelpass. Denna gången med klubben, idag var vi fler än sist, 13 personer, alltså jag och grabbarna. Jag hängde med riktigt bra tyckte jag även om jag fick slita rätt hårt i uppförbackarna, pulsen var väldigt hög emellanåt och då kom jag och ett par till efter. På platten och nerför är det dock inga som helst problem att hänga med. Alltså mer backträning och styrka ben behövs! Turen gick över Borås- Viared - Seglora- Kinna - Fritsla - Kinnarumma- Viskafors - Borås, 7, 5 mil och nästan 29 km/tim blev det. Riktigt kul och riktigt jobbigt!
 
"The gang"

Kommentera här: