Fullt upp

Jaha, jag jobbar på så gott jag kan. Men det känns tufft ibland när jag klockan ringer 05.20 och jag är hemma nästan exakt 12 timmar senare... inte alltid man är jättesugen på att ge sig ut och träna då... Visst är det roligt att träna men när man redan är trött så man stupar kan motivationen tryta för vem som helst tror jag. Jag försöker kämpa på iaf, träna så mycket som jag hinner (tror att jag hinner), äta någorlunda bra och sova... fast nä, sova skulle jag behöva göra betydligt mer! 
 
Igår kväll rekade jag och Roger sträckan som ska köras med lägertjejerna om 2 veckor, hjälp det är snart dax! Programmet kommer bli riktigt najs! Längtar med skräckblandad förtjusning! Vill att allt ska vara perfekt.
Gårdagens tur var ett lågintensivt pass, inte helt lätt när benen är pigga kan jag lova! Känner iof av mitt onda knä igen, (så går det när man slarvar med rehabövningarna...) men vädret var underbart, sol och inte mycket vind och ett stopp på Vänga kvarn för en fika. En perfekt tur :)
Tur att vi tog det lugnt på 30 årsfesten i lördags så vi pallade att cykla ;) Går inte hålla på med för mycket såna dumheter när man ska tävla. För till helgen drar vi hela familjen till Svanesund för då blir det tempopremiär (HJÄLP!!) och sen linje dagen efter. Vi har hyrt ett hus billigt men har ingen aning om hur det ser ut. Lite som grisen i säcekn. Men det blir nog bra. Minisemester hela familjen, ska bli mysigt! Även om jag lär va dönervös halva helgen...
Tempoträning idag, åter igen i strålande väder, jag njuter i fulla drag. Gick rätt bra men önskar jag kunde härda ut lite mer, lite längre och liiiite till. Det fattas en bit... men, men, det är väl bra träning iaf.
 
Slarvigt skrivet inlägg men så blir det när dygnet bara har 24 timmar... natti natti!

Kommentera här: