Summering och nya mål... inte riktigt än..

Idag skulle vi kollat på ett hus och sen ätit kvällsmat hos syrran. Det sket sig då bilen åter igen inte ville starta. Jäkla tur att den startade fram och tillbaks till jobbet! Imorrn blir det tåg och därmed TIDIG uppstigning... usch, jag hatar gå upp tidiga mornar då man sover som bäst...
Hade pga bilhaveriet hunnit träna ikväll men kände att det var lika bra att ta tillfället i akt och tillbringa en kväll hemma för en gångs skull. Det gav mig tid att tänka på framtida mål och visioner...
Nu tänker jag rent "cykelmässigt", jo, även jag har drömmar och visioner utanför cyklingens värld också ;) Det känns egentligen lite tidigt att starta upp dessa tankar redan då säsongen inte ens är slut, men det är bra att vara ute i god tid har jag hört ;) 
Summering för året närmar sig oxå, men det är en tävling kvar (tempopremiär - hjälp!) och cykla racer utomhus kan man förhoppningsis göra ett par månader till. Bara snön som stoppar egentligen. Ser inte alls fram emot att ställa in cykeln för vintern... inte tänka på det redan... blir till att ställa upp trainern och börja störa grannarna igen ;), även variera med annan träning, det är bra och nödvändigt det med. Fast inte alls lika kul :P 
Jag inser att jag borde skaffa mig en hoj att använda även vintertid, att det är nödvändigt för att bli ännu bättre och hålla uppe cyklingen vintertid på ett annat sätt. Vi får väl se vad pengarna räcker till... Framöver kommer jag också att ta hjälp för att forma realistiska mål för nästa år och vad jag behöver åstadkomma för att uppnå dem. Jag har självklart redan tankar på mål som jag tror och hoppas inte är helt orealistiska (även om jag gillar att leva i en bubbla ;)) men de håller jag för mig själv ett tag till. 
 

Kommentarer:

1 Fritz:

skriven

Hallå,
Förstår precis vad du menar, dock ett tips om vinterhj, kollar runt bland dina polare, de kanske har en gammal ram typ MTB liggandes, sedan skaffar du delar från typ happymtb.org (köp och sälj) MTB delar är billiga i 2:a hand, visst välanvända, men på en vinterhoj vill man inte sätta på nytt och dyrt.
Vissa delar typ bromsar etc köper du för inga pengar på biltema och till slut voila har du en vinterhoj, glöm inte skärmar och kompislapp!

Lycka till
Fritz

Svar: Tack för tipsen, Fritz!
Martina

Kommentera här: