dålig sömn...

Tur att det var vilodag på träningsschemat idag för jag har sovit URDÅLIGT inatt! Sista gången jag kollade på klockan stod visarna på 03. 40... och alarmet stod på 06.30.. är det inte underbart? Några tonåringar och en för liten lägenhet plus en mycket lättväckt Martina är ingen bra kombo... har ju iof också vänt på dygnet totalt under långledigheten så hade svårt att somna ändå. Inte bra att sova dåligt när man tränar och håller igång... kom hem tidigt från jobbet ialla fall och kunde vila ett par timmar.
Funderade ett tag på att åka en sväng tll gymmet ändå bara för att jag var hemma så tidigt men med tanke på att kroppen och knoppen är s-u-p-e-r-s-e-g-a idag så känns det som att jag gjorde rätt val som stannade hemma. Dessutom står TMI (träning med instruktör) "intensivt och utmanande" på schemat imorgon och med tanke på namnet på passet kan det bli tufft... har ingen aning om vad jag anmält mig till :P Men det är spännande och jag ser fram emot detta! 
 
So long!

Kommentarer:

1 Katja:

skriven

Är det F&S "TMI"? Avlägg en rapport sen, vart nyfiken på det passet! Och hoppas du får den vila du förtjänar :)

Svar: Ja, det stämmer! Det var ett jätteroligt och tufft pass! Man är bara 3 st plus instruktören då. Läs mer i kommande inlägg :) Tack, jag hoppas få lite mer sömn framöver!
Martina

Kommentera här: