Mer träning, Herbalife och ont knä

Oj, oj, oj, vad fort tiden går! Den bara rusar iväg! Har inte ens hunnit sitta vid datorn på flera dagar, därav uteblivna blogginlägg tyvärr :( Men prioritera måste man ju. Livet består av jobb och träning just nu. Ingenting annat. Typ. Jag har ökat på träningen och intensiteten i träningen lite mer nu. Mer fokus på cykling, dvs trainer och spinning också. Mer intervallträning, vilket jag inte tränat mycket alls tidigare.  
 
Fått svar på magnetröntgen att det inte syntes någonting, överhuvudtaget. Inte ens ökad ledvätska vilket tydligen annars kan tyda på mindre skador. Skönt besked men ändå... hade varit skönt att få veta vad detta är för nåt!! Så nu vet jag inte riktigt hur jag ska gå tillväga... jag har ju fått höra innan att jag har ett lite snett bäcken, jag känner också att jag är lite sned i kroppen, känns också som att jag bygger mer muskler på ena sian av ryggen... kanske beror det knäonda på det... hmmm... ta kontakt med sjukgymnast igen eller naprapat, det är frågan... Med tanke på sommarens stora utmaningar så är jag lite orolig att jag inte får bukt med detta och inte kan träna så hårt som behövs...
 
Jag skrev i ett tidigare inlägg om Herbalife och att jag var nyfiken på produkterna. Nu har det gått så långt att jag har köpt och börjat med basprodukterna (igår). Jag vet att jag riskerar att bli idiotförklarad nu men jag tar risken... jag har alltid varit emot att byta mat mot pulver men tycker ändå att Herbalife verkar ha en sund filosofi med sina produkter (lättlurad..??:)). Prova kan man iaf alltid göra. Jag vet inte hur det påverkar kroppen i längden, vet inte ens om det finns några sådana studier gjorda. I vilket fall kan det vara så att det inte är något som företaget vill skylta med... Å andra sidan vet jag inte hur maten jag äter i övrigt påverkar mig i längden heller med alla besprutningar och annat som finns... verkligen ett kapitel för sig det här med maten! 
 
Imorrn är det fredag, såååå gôtt!!
See ya!
 
 

Kommentera här: