Dubbelt upp

Idag har jag varit effektiv på träningsfronten, är inne i ett härligt flow och ser fram emot vartenda träningspass! Synd att man inte kan göra det på heltid :) 
Trotsade först solen (det var iaf inte riktigt lika fint väder idag så sååå dåligt samvete behöver jag inte ha..) och spenderade ca 1, 5 timma på gymmet. Körde igenom hela kroppen och avslutade med ordentlig stretch och rörelseövningar, det är inte för inte som yklister sägs vara världens stelaste folk! Jag känner att jag verkligen behöver komplettera med styrketräningen för att kroppen ska må bra. Sommartid blir det ju inte alls lika mycket men jag försöker emellanåt iaf även om det borde vara mer. 
Hem igen för käk och se sista timmarna av dagens etapp av Tour de France, jävlar vad de kör! Imponerande! 
På kvällen var det så dags för dagens cykelpass som estod av backintervaller, tanken var att komma upp i riktigt hög puls men lyckades inte riktigt så det blev tröskelintervaller på den högre delen av "tröskelspannet". Tror att förmiddagens gympass gjorde sitt till. 
Väl hemma blev det invigning av nya grillen och en massa god mat och glass och jordgubbar i efterrätt - mums :) Dax att sova för imorrn väntar ett nytt roligt pass :)
So long
 

Kommentera här: