I´m back!!

I´m back! Ungefär så kändes det i måndags när jag körde backintervaller i en rätt brant backe i två "etapper" hemmavid igår, Hybergsbacken. Några kortare spurter blev det också. Nu börjar jag på allvar känna igen mina ben igen - de är tillbaka! YES! Även motivationen för cykel är tillbaka och jag är taggad för träning igen, sköööönt :) Vilken tur att jag tvingade mig till fem dagars, förmodligen välbehövlig, vila... I måndags kände jag knappt ens av det onda som kommer i höftböjarområdet, inte heller i högerknät- vad underbart det är att inte ha ont! Min puls gick upp relativt fort men det kändes inte lika jobbigt att ligga på högre puls längre... kan det vara så att jag tagit ett steg framåt nu...? Eller var det en engångsföreteelse? Hope not! Ikväll blir det förmodligen ProTour i Fristad så jag lär märka det då om inte förr... puh! Vi får se hur sist jag blir ;) Bra träning hursom, det är så jag ser det.

Igår vart det 2 timmar i gymmet, skönt för kroppen att göra nåt annat än cykling. Det blev 1/5 på crosstrainern och en stund i "rodden" och så styrketräning resten. Gött!

So long!

Kommentera här: