Fotografering och uppladdning!

Häromkvällen tog Wiwi Aronsson http://fotografwiwi.info/# bilder på mig och Wille inför kommande krönika på cykla.se. Kvinnan är helt GRYM och tar FANTASTISKA bilder!!! Wow! Jag är sååå nöjd! Vädret visade sig frn sin allra bästa sida oxå. Bilderna är tagna vid vackra Gingri-backarna utanför Borås. Här kommer några av bilderna
 
 
 
 
Min favoritbild (ovan)
 
Denna är oxå fin...
 
Datorn verkar ha gett upp för idag så får ladda de sista "egobilderna" en annan dag ;) 
 
Igår körde jag sista passet innan helgen. Solig runda även då- jag njuter. Inte lika blåsigt som vanligt heller, skööönt. Jag försökte köra på eftersom jag skulle köra så kort, lyckades ganska bra med det men över ett visst pulsslag är svårt att pressa sig. Måste bli bättre på att ha högre puls under längre tid, samt att jaga upp den ännu mer. Nåt att jobba på! Blev iaf queen of mountains på ett par sträckor (strava), känns bra :)
 
Idag har jag träffat Johanna för en promenad och en god lunch i solen, börjar ladda nu inför helgen med lite mer vatten och mer bra mat än vanligt. Varit ute i naturen med Roger och barnen oxå, härligt och uuuunderbart väder! Svensk sommar är bra härlig ändå! 6:e juni, Sveriges nationaldag och ledig dag på samma dag, goda förutsättningar för bra uppladdning :) Skönt med en riktig slappardag! Dessutom ledig även imorrn vilket innebär lite mer sömn och vila. Fast jag får nog lägga mig nu om det ska bli fler timmar än vanligt i natt ;)
 
So long!
 

Kommentera här: