Snabbklunga!

Ändrade planer- igen! Efter mycket vånda under dagen har jag nu beslutat mig för att köra med i snabbklungan på Tjejvättern med SubXX! Hjälp! Det kommer gå sjuuukt snabbt, ett snitt på 37 förväntas vi hålla...! Tror inte jag vet vad jag ger mig in på! Men jag tänker göra ett tappert försök, vi får se hur långt det räcker och hur länge jag pallar hänga med. Då vet ag iaf att jag har FÖRSÖKT! Och det känns som det viktigaste just nu. Kanske är jag ego som nu lämnar rollen som en av lagledarna för sub 3 - klungan och även bidrar till att de blir en mindre... men just nu känner jag att jag måste vara lite ego. Jag måste utmana för att utvecklas (läs: ta mig vatten över huvudet rejält??). Bara en dryg vecka kvar nu...
 
I måndags var jag och Eva och kikade på Lages motel för att se om det kunde vara något för cykellägret i höst. Det verkade himla bra så vi slog till! Några timmar efter att vi lagt ut intresseanmälan är platserna fulla! Det blir bra det här. :)
 
Läggdax! För längesen... som vanligt...
 

Kommentera här: