Teamleader för SubXX Team Naturelle på Tjejvättern

I början av veckan kom ett meddelande om att vi inte längre hade några ledare för Tjejvättern pga av olika orsaker. Dessutom blir vår lilla sub 3- klunga bara mindre och mindre, inte bra. Ingen verkade vilja ta på sig rollen som ny ledare och efter lite övertalning av min cykelvän Eva som oxå ska köra TV tillsammans med mig, så beslutades att jag och hon blir nya teamleaders på Tjejvättern. Hjälp! Vad innebär det?? Jag har ingen stor erfarenhet av klungkörning och speciellt inte på lopp. Snabbt ska det gå oxå.Men någon måste ju göra det och jag tror inte att det är så avancerat egentligen. Dock har jag aldrig kört loppet innan, vilket inte är någon fördel, men det har Eva så det känns skönt att ha henne med. Vi ska sätta oss någon dag snart och taktiksnacka och lägga upp hur vi ska genomföra loppet på bästa sätt - kul! Och två boråsare - det kan ju inte bli annat än bra, eller hur?? ;) ;)
 
Först och främst ska Hisingen runt avgöras imorgon, det blir längsta rundan hittills för mig i år, 150 km. Vi är 8, ev 9 st i klungan, vilket är någon mer än på TV, och det känns bra. Målet är att snitta minst 31, 1 har vi räknat ut och det hoppas jag vi kan klara. Med tanke på kommande lopp med SubXX Team Naturelle så BÖR alla sub XX:or som ska med klara den tiden nu, det närmar sig fort. Det blir ett bra test och genomkörare som förberedelse på vad som komma skall. Taggad!!! :D
 
Nä, nu ska jag förbereda lite andra "hemliga" grejer som jag inte kan skriva om här, men det handlar om ja, just det, cykel... ;) 
Alfons fyller dessutom 18 år idag så dax att sätta fart och börja röja lite i skiten här som man milt sagt kan säga inte blivit prioriterad nu... 
 
So long!

Kommentarer:

1 Mia Jonsson:

skriven

Hej jag är en tjej som saknar klunga att köra med. Undrar om det finns möjlighet att hänga på Er? Kan isf byta start tid på fredag. Mina meriter i Vr är Tjejvättern 2011 27 plats, Vättern rundan 9.57 . är i god form och kan säker hjälpa till, Mvh Mia

Svar: Hej Mia! Jag svarar dig via mejl istället :)
Martina

2 Mia Jonsson:

skriven

Hej jag är en tjej som saknar klunga att köra med. Undrar om det finns möjlighet att hänga på Er? Kan isf byta start tid på fredag. Mina meriter i Vr är Tjejvättern 2011 27 plats, Vättern rundan 9.57 . är i god form och kan säker hjälpa till, Mvh Mia

Kommentera här: