Inte tänka - bara göra

Vissa dagar kan man inte tänka, bara göra. Idag var en sån dag. Jag hade bestämt att träna eftersom jag ska till osteopaten på torsdag igen och han kommer inte vilja att jag ska träna efter det. Alltså blir det träningsfritt torsdag och fredag. Åter igen - har man bestämt så har man bestämt. Men efter ett långt besök hos frissan och sedan massa diskussioner fram och tillbaka här hemma gällande ett hus som vi är intresserade av, blev klockan mer och mer... motivationen tröt i takt med med att mörkret utanför fönstret kom... och inget medhåll fick jag av Roger heller. Det är då man måste sluta tänka på vad man vill utan på vad man borde i stället. Så jag på med kläderna innan jag hann ångra mig, på med lampor på cykeln och sen iväg. Jäklars vad mörkt det var, måste nog skaffa en ny lampa... men åh så gött trots kylan (tur man inte är frusen) och åh vad stolt jag var över mig själv efter passet :) Misstänker att det inte blir många fler dagar på cykeln utomhus så det gäller att ta vara på varenda tillfälle! Hoppas på en längre tur imorrn.
 
Mer som hänt idag är att lillasyster Ellen är på väg till andra sidan jordklotet, nämligen Australien. Ska vara borta ca 8 månader och kommer möta våren där nere nu... jag är inte alls avis, inte alls! Hmm... hon kommer säkert få grymt kul! Och inte minst en massa nya, härliga upplevelser! Önskar henne all lycka men kommer sakna massor <3 Det värsta blir nog till jul... då ska ju alla vara samlade.. :/ men, men, desto rligare när hon är hemma igen :)
 
Nä, nu är det dags för bädden! Natti, natti!

Kommentera här: