Prioritering av bloggen

Som ni märker är inte bloggen uppdaterad på ett tag. Jag har aldrig varit den som uppdaterar flera gånger per dag eller ens varje dag. Och det är väl det som eg är tanken med en blogg, vad vet jag. Jag hinner helt enkelt inte skriva så ofta här. Eller fel sagt - jag känner inte att bloggen är högprioriterad just nu och kommer kanske aldrig bli. Det finns viktigare saker i livet att lägga tiden på och för att hinna allt jag vill och måste, som att vara närvarande med familjen och hinna med träning och återhämtning, MÅSTE jag prioritera och då hamnar som sagt inte bloggen på första plats. Jag har känt stress över att inte ha uppdaterat bloggen oftare. En stress som jag vill vara utan, det är tillräckligt mycket krav i vardagen som det är. Därför tänker jag from nu inte vara stressad över detta utan blogga precis när jag känner att tiden räcker till och när det känns kul, bara så ni vet :)
Happy thursday!

Kommentarer:

1 Katja:

skriven

Helt rätt tänkt :) Känner man sig stressad av att blogga så ska man låta bli. Jag bloggar exempelvis sällan när jag är på semester. Kram!

Svar: Tack Katja! Det är roligt med blogg men får inte bli ett ytterligare krav i vardagen.Kram kram :)
Martina

Kommentera här: