Det rullar på...

Livet rullar på. Magen blir större och större för varje dag och sedan sist har vi varit på bbm och mätt magen och lyssnat på hjärtljud <3 Allt är som det ska. Jag har dock fått lite dåligt järnvärde så käkar nu tabletter för detta. Har haft onda sammandragningar ett par gånger denna vecka igen trots att jag tycker jag tar det jättelugnt. Men det har väl inte alltid med det att göra heller. Är tröttare nu och det börjar kännas lite tufft att jobba heltid. Ska på tul på tisdag och passa på att prata sjukskrivning med läkaren, inte helt men gå ner i tid iaf, vi får se hur det blir, många tycker jag ska försöka bli sjukskriven helt och hållet men jag tror att jag klarar att jobba lite och då vill jag göra det. Trivs ju så bra på jobbet och vill hinna avsluta saker och ting på ett bra sätt. Sen tror jag att jag kommer bli väldigt rastlös hemma... men vem vet - jag kanske bara tycker det är hur skönt som helst! 
 
Vi har nu flyttat in i det "stora" sovrummet så där sover jag, Roger och Hugo nu och Simon och Alfons sover i det lilla, inte jättepoppis men vad gör man?! Släpat ner två gamla sängar från vinden så nu är bäddsoffan ett minne blott, det funkade inte längre. En ny säng står på inköpslistan. Vill så gärna hitta ett bra hus till oss men det verkar hopplöst. Inte ens en större lägenhet verkar ju möjligt! Har nu lugnat mig i stressen och deppen över detta, det är ändå ingen idé då det inte går att påverka mer nu. Mer än att ha koll på Hemnet och Blocket... Vi får knö här ett tag till helt enkelt. 
 
Ha de gott och kör hårt alla ni därute på hojjarna! Ses på vägarna i höst hoppas jag :)
 
Kärlek 
 
 V. 26...

Kommentera här: