200 % bebis!

Så var det helt offentligt sedan ungefär en vecka tillbaka - att jag och Roger väntar smått till sommaren! Och inte nog med det, det första i ultraljudet i mitt liv i förra måndagen, visade på att det inte bor en bebis där inne, utan två!! Tvillingar!! Helt galet, underbart och inte minst chockerande!! Jag fick inte mycket gjort på jobbet den dagen kan jag säga och jobbarkompisarna var lika engagerade dem :) Det förklarade varför så många tyckt att magen redan var så pass stor som det var. 
Samma dag som ul började jag känna mer av de små knytena där inne, det rör sig och bubblar och sprattlar för fullt nu :) Idag kunde jag se utanpå tröjan hur det rörde sig - sååå underbart härlig, overklig känsla som inte går att beskriva! 
För ca 3 veckor sedan...
 
V. 19 + 3 
 
Beräknat datum för nedkomst är den 7:e juli men man sätter tydligen igång alla tvillingfödslar två veckor tidigare (iaf i Borås) så blir väl midsommarveckan ungefär. Längtar med skräckblandad förtjusning... 
 
Bjuder på nakenchock... V. 20 + 2 och magen är redan stor... kommer verkligen bli som ett hus!
 
Som ni förstår kommer detta i fortsättningen inte (enbart) vara en "cykel/träningsblogg" utan mycket tankar och känslor om det nya livet som väntar kommer ventileras här.
Just nu är jag så trött att jag stupar, time to bed! 

Kommentarer:

1 Katja:

skriven

Superdubbelgrattis! :D

Svar: Tack!! :)
Martina

Kommentera här: