Min dag i korthet

Började morgonen med en kaskadspya från Edith på golvet OCH i hennes säng. Jaha. Byta sängkläder. Torka golv. Lägga ungen igen. R fick allt masa sig upp och hjälpa till. Fucking underbart. Fast vi skrattade ändå en del sambon och jag. 
Somnade om. Ammade. Myste i sängen med mina två bäbisar, de är så goa! (Trots 100 spyor och bajsblöjor om dagen). Vi låg faktiskt i sängen till klockan tre.. alltså kl 15. Får man inte egentligen. Men vafan. Frukost, dator, film, mys, sång med bebbarna. Ösregn ute - gott inne :) 
 
Gymmet ikväll. Efter 20 minuter ringer sambon- ungarna gallskriker båda två. Han ger ändå ok att träna lite till. Det gör jag. Sms:ar- ungarna skriker fortfarande. Jag drar hem. Ungarna är (blir?) skitglada, jag lägger dem i sina sängar och de somnar på 3 röda. Jaha, hur svååårt va det då?! Jaja, all träning är bättre än ingen träning 

Kommentera här: