Frisk

Äntligen börjar jag känna mig frisk igen! Det är tamigtusan på tiden. Roger börjar jobba igen imorgon efter nästan tre veckors ledighet. Jag har ju varit sjuk större delen av den och känner mig så jäkla snuvad då jag sett fram emot den så länge och så bli jag sjuk :( men vi fick väl ändå gjort det mesta vi tänkte. Exempelvis ett IKEA-besök häromdagen. Våra gullungar var nog gladast på IKEA. Visst, de är för det mesta på gott humör men resan till det stora varuhuset gjorde dem gladare än nånsin (skit att jag inte fixat mitt instagram så ni kunde fått se bilder!). Det var en kulig tripp med lagom shopping och ett stopp i restaurangen. Såklart ;) Vi köpte bla en barnmatstol till så nu har de var sin. De älskar att sitta i dem och kunna vara med lite mer när vi grejar i köket eller äter. 
 
Igår var vi på tu man hand på restaurang La Copita. Välbehövligt för ett par småbarnsföräldrar! Vi är ju typ ALDRIG ensamma. Ja, förutom i sängen då. Vi käka ljuvlig tapas. SÅ. JÄVLA. GOTT. Och efterrätt. Såklart. Mamma och Björn satt barnvakter till två sovande tjejer, tack för det!
 
Igår var jag på Friskis och svettis för första gången på ett tag. Tog det väldigt lugnt men ändå skönt att äntligen börja komma igång igen. 
Idag gick dessutom Johanna, Sanna och jag på långprommis. Vi gick alltså i 2 timmar och dryga 11 km! Så långt har jag inte gått på åratal. Det känns i ryggen efteråt, troligtvis pga otränad och bristen på djupa magmusklerna (mer om diastasen i näsa inlägg).
Nu ska det bli ordning på träningen igen. Taggad! 
 

Kommentera här: